طراحی آتلیه کودک | دکور آتلیه تخصصی تولد

طراحی آتلیه کودک | دکور آتلیه تخصصی تولد

عکس یکی از خاطره انگیز ترین اتفاقات در میان آدمهاست. به همین خاطر عکاسی نیز بین مردم جذاب و هیجان انگیز است . عکس علاوه بر جنبه هنری و یادگاری از نظر اقتصادی نیز می تواند برای افراد منبع درآمد باشد . امروزه برخی بر این باورند که طراحی آتلیه کودک و درآمد حاصل از آن نسبت به سایر رشته های عکاسی درآمد بهتر و بیشتری دارد . 

یک آتلیه عکاسی با تجهیزات به روز و تخصصی و شکیل می تواند سریع پیشرفت کرده و در بین مشتریان خود به سرعت نام آوازه شود . 

طراحی آتلیه کودک | دکور آتلیه تخصصی تولد

طراحی و دیزاین دکور آتلیه تخصصی کودک

طراحی و دیزاین دکور آتلیه تخصصی کودک چیزی که در این بین حائز اهمیت است این است که چگونه یک آتلیه کودک موفق راه اندازی کنیم . 

ابتدا باید برای هر عکسی دکوری مناسب با همان موضوع را چیدمان و طراحی کرد . مهمترین و اصلیترین بخش عکاسی اصول طراحی دکور اتلیه و دکوراسیون داخلی آتلیه می باشد که می بایست متناسب با موضوع عکاسی شما باشد. مثلا دکور آتلیه کودک دکور آتلیه اسپرت و دکور آتلیه عروس و داماد هرکدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند . مثلا نمیشود برای عکاسی کودک از دکور عکاسی عروس و داماد استفاده کرد .

تجهیزات دکور آتلیه تخصصی تولد

تجهیزات دکور آتلیه تخصصی تولددر دنیای عکاسی وقتی حرف از لوازم دکور آتلیه می شودهمه کسانی که با عکاسی بیگانه هستند فکر می کنند که هر چیزی را در عکاسی می توان با فتوشاپ درست کرد . درست است که با فتوشاپ در دنیای عکاسی می توان هرکاری را انجام داد ، اما دکوراسیون مرتبط با موضوع خود را باید به صورت طبیعی روبروی لنز دوربین قرار داد . مانند مبلمان ، دیوار ها ، ستون های سنتی و … 

همه آدمها جذب مکان و وسایل شیک میشوند. شیک بودن و منحصر به فرد بودن دکور آتلیه می تواند به جذب و رضایت مشتری کمک شایانی کند . لذا کمترین هزینه طراحی دکور آتلیه در راستای زیبایی و جذابیت آتلیه بی شک چندین برابر درآمد را برای شما به ارمغان خواهد آورد . در انجام دکوراسیون باید نهایت خلاقیت را به کار برد  . اگر شما یک آتلیه بزرگ دارید میتوانید چند بعد از عکاسی را پوشش دهید . به عنوان مثال دکور آتلیه اسپرت عروسی کودک و … را هرکدام به صورت مجزا درست کرد. 

فروش ماکت کیک و فون آتلیه عکاسی کودک

فروش ماکت کیک و فون آتلیه عکاسی کودکبدون شک بهترین راه برای ثبت خاطرات شیرین کودکی عکاسی از کودک هنگام روز تولد با ماکت کیک و دکور آتلیه کودک در سنین مختلف است . 

یکی از مشخصه های عکس یه جشن تولد خوب یک کیک زیباست که هر آتلیه ای بهتر است چندین مدل ماکت کیک تولد با تم های مختلف داشته باشد تا والدین مشکل خرید و حمل کیک نداشته باشند . و با توجه به سن و جنسیت کودک وسائل جزیی مثل عدد سن کودک ، ظروف مناسب و شکیل ، میز و صندلی سایز کودک ، کیک و بادکنکهای تزیین شده میتوانند زیبایی خاصی به عکس کودک بدهند. 

راه اندازی آتلیه کودک و نوزاد

راه اندازی آتلیه کودک و نوزادبرای راه اندازی آتلیه ابتدا باید شناخت کاملی از کارهایی که قرار است انجام دهیم داشته باشیم . مثلا اول باید تصمیم بگیریم که قصد چه نوع فعالیتی داریم . عکس پرسنلی ، عکاسی از عروس و داماد ، فیلمبرداری از مراسم عروسی ، تدوین فیلم مراسمات و ساخت کلیپ همه و همه کارها و لوازم مختص خود را نیاز دارند. 

پس از مشخص شدن نوع و حیطه کار باید به خرید وسایل مرتبط با نوع کار خود بپردازیم . قبل از خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز باید اطلاعات و سررشته کافی از وسایل داشته باشیم و بعد از کسب اطلاعات و آشنایی کافی با تجهیزات به خرید وسایل بپردازیم . 

نکته اصلی در راه اندازی چنین کارهایی این نکته است که اگر اهل ذوق و هنر نیستید نباید وارد این دسته از کارها شوید . چون چنین کارهایی به ذوق و قریحه نیاز دارند. 

Share

دیدگاهتان را بنویسید